p1230109.jpg

Open Avond

26 januari 2024

Ben jij nieuwsgierig naar het Amadeus?
Kom kennismaken met ons schoolgebouw, de medewerkers, de leerlingen en ons onderwijs!

Doe mee aan een proeflesje, laat je rondleiden of kom luisteren naar één van de presentaties waarin we vertellen over ons schoolconcept.

Inschrijven voor de open dag is niet nodig, zit je in groep 7? Dan ben je uiteraard ook welkom!

We zien je graag!
De open avond zal plaatsvinden van 18.00 uur - 21.00 uur.

Open Ochtend

27 januari 2024

Ben jij nieuwsgierig naar het Amadeus?

We zien je graag!
De open ochtend zal plaatsvinden van 10.00 uur - 13.00 uur.

Zit je in groep 8 en heb je een vraag voor onze leerlingen?

Stel ‘m via WhatsApp! Stuur een berichtje en een leerling van onze leerlingenraad geeft zo snel mogelijk antwoord!

p1230089.jpg

Open lesmiddag 1

06 maart 2024

Inschrijven

De middag wordt om 13.15 geopend en de lessen starten vanaf 13.30 uur, de middag is rond 15.00 uur afgelopen.

De openlesmiddagen zijn vanwege de beperkte plaatsen alleen voor kinderen in groep 8, graag alleen inschrijven als het kind ook echt komt.

Inschrijven is verplicht.

Open lesmiddag 2

13 maart 2024

Inschrijven

De inloop is vanaf 15.15 uur en de lessen starten om 15.30 uur.

De middag is rond 17.00 uur afgelopen.

De openlesmiddagen zijn vanwege de beperkte plaatsen alleen voor kinderen in groep 8.

Inschrijven is verplicht

Open dagen

Kom de sfeer proeven, bekijk de bijzondere lokalen, ontmoet leerlingen én het team en ontdek wat het Amadeus nét even anders maakt.

Wat MOET je nou écht weten over het Amadeus?

We hebben ons best gedaan voor jullie om 'on demand' alle info over het Amadeus online beschikbaar te maken.
Bekijk onze social media om meer over de school te weten te komen.

Wat je écht MOET weten over onze school hebben we voor je gebundeld in een afspeellijst op YouTube.

Deze lijst heet 'Wat je echt MOET weten over het Amadeus'.

Kijk gerust ook naar alle andere video's op YouTube.

Veel kijkplezier!