Werken bij

Wil je meer weten over het Amadeus?

Werken bij het Amadeus is interessant voor iedereen die leerlingen wil begeleiden op een prikkelende, coachende manier. Die houdt van intensief samenwerken, veel eigen verantwoordelijkheid én van creatief (mee)denken over goed, vernieuwend onderwijs in een inspirerende omgeving.

Op het Amadeus willen we leerlingen namelijk meer meegeven dan een diploma. We willen de ondersteuning bieden die ze nodig hebben om zich te ontwikkelen tot actieve, zelfstandige en onderzoekende mensen. Met oog voor anderen en de wereld om zich heen en met een idee van wie ze zijn en wat ze kunnen.

Dat doen we door onderwijs te bieden dat nieuwsgierigheid, creativiteit en zelfstandigheid aanwakkert. Onderwijs dat net even anders is, juist omdat niet iedereen hetzelfde is.

Daarin heb jij als expert (zoals we docenten noemen) een unieke rol: binnen een eigen Onderwijsteam ben jij met je collega’s verantwoordelijk voor een kleine groep leerlingen, die je in principe meerdere jaren volgt en begeleidt. Jullie zien én bepalen wat jullie groep leerlingen nodig heeft om zich te ontwikkelen en krijgen de vrijheid om daarnaar te handelen. Bij het Amadeus ben je dus meer dan een docent: je bent een ondernemende professional die ruimte krijgt om te innoveren en eigen verantwoordelijkheid (eigenaarschap) te nemen.

Past de Amadeus cultuur bij jou? Bekijk dan snel onze vacatures.