Leerlingen

Ziek melden en overige afwezigheid

Je voelt je niet lekker. Wat nu?

ZIEKMELDEN

Ben je nog thuis?
Overleg dan met je ouders. Kun je niet naar school gaan, dan kunnen je ouders je ziekmelden via Magister Web of de Magister App.

Word je tijdens schooluren ziek?
Als je je te ziek voelt om op school te blijven, kun je je melden bij de presentie medewerkers. Ze zitten in serre 2. De presentie medewerkers bellen je ouders om te overleggen of je naar huis kunt gaan.

OVERIGE ABSENTIES

Moet je onder schooltijd naar de dokter, orthodontist of heb je een andere belangrijke afspraak?
Vraag je ouder/verzorger een mail te sturen naar presentie@amadeuslyceum.nl. Vermeld daarin duidelijk wanneer je er niet bent (dag en lesuren) en met welke reden je afwezig bent.

Voor bovenbouw leerlingen: Absentie tijdens de toetsweek, inhaalmoment en/of herkansingen

Ben je onverhoopt ziek op één van de dagen tijdens de toetsweek? Dan is het belangrijk dat je ouder/verzorger je voorafgaand aan de toets telefonisch af melden. Dit kan door te bellen naar het volgende telefoonnummer: 06-45797897. Er wordt met jouw ouder/verzorger besproken welke toets er gemist wordt en wat de gevolgen zijn.